:D

Precis kommit hem från Erika nu, blev enhel del skratt som alltid, hon kan ALDRIG tänka sig för innan hon öppnar käften.. haha! nejrå, så de ska va juu! ;D Kul vare iaf, men hon ville ju bara sjunka ner under bordet, hahaha! Skön!
Sen va vi hos Elin en sväng, för Erika skulle klippa henne, blev riktigt niice!

Nu vill ja bara ha Lörda, men snart äre, imorn! :D Då blire dunder å brak hos mig, sen blire tiki, yejj! ;D

Jag har världens bästa människor i mitt liv, mina vänner är verkligen det bästa jag har! Men får ju inte glömma min pojkvän som betyder väldigt mkt för mig, han har verkligen gjort skillnad i mitt liv! Han får mig så glad, bäst e han! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0